MONTMARTRE: LA RUE ET SES HABITANTS

Gepubliceerd op 19 juni 2026 om 21:52

Mijn expositie zit er op! Dinsdag 16 juni heb ik met veel enthousiasme mijn foto's mogen ophangen in het Grafisch Lyceum Rotterdam. Het heeft veel tijd en energie gekost om alles (recht) op te hangen en het was een behoorlijke klus. Maar met hulp van andere klasgenoten is het uiteindelijk allemaal gelukt, wat echt een opluchting was. Woensdag 17 juni en donderdag 18 juni was mijn expositie te bekijken op mijn school en het was geweldig om te zien. Veel familie en vrienden zijn langsgekomen om naar mijn expositie te kijken. Super veel leuke reacties gekregen op deze foto's. Ben zo enorm blij met deze expositie en het resultaat is echt iets om trots op te zijn. 

Wil je een van deze prachtige foto's aan je muur hebben hangen? Kijk dan op DEZE pagina voor meer informatie!

 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.